معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان غربي: ورزش یک عامل مهم بازدارنده از شیوع اعتیاد در جامعه است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان غربي: ورزش یک عامل مهم بازدارنده از شیوع اعتیاد در جامعه است

 معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان غربي: ورزش یک عامل مهم بازدارنده از شیوع اعتیاد در جامعه است

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی خواستار اطلاع رسانی عملکرد دستگاههای استانی در خصوص مبارزه با مواد مخدر به مردم شد.
به گزارش پایگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي به نقل از اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه اصلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، بر لزوم اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی برای پیشگیری از شیوع اعتیاد در جامعه تاکید کرد.
وی ادامه داد: ضمن اینکه مردم بویژه جوانان و جوامع دانشجویی باید آگاهی و اطلاع کافی در خصوص پیشگیری و روش های مقابله با اعتیاد داشته باشند، عملکرد دستگاههای استانی نیز که اقدامات خوبی هم در راستای مبارزه با مواد مخدر انجام داده اند، باید به اطلاع مردم برسد.
معاون استاندار تشکیل مجمع خیرین مبارزه با اعتیاد در استان را از دیگر راهکارهای موثر در امر مقابله با شیوع پدیده اعتیاد در جامعه دانست و از دستگاههای عضو شورای مبارزه با مواد مخدر خواست در این خصوص، اقدامات لازم را انجام دهند.
رادفر همچنین توسعه فعالیت های ورزشی در میان نوجوانان و جوانان را مورد تاکید قرار داد و گفت: ورزش یک عامل مهم بازدارنده از شیوع اعتیاد در جامعه است؛ لذا از شهرداری ها و اداره کل ورزش و جوانان استان انتظار می رود در رابطه با آماده سازی امکان ورزشی و گسترش فعالیت های ورزشی بویژه در محله ها برنامه ریزی و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.
وی در ادامه اظهار داشت: نگاه عمومی جامعه باید به سمت این مساله که معتاد، بیمار و قابل درمان است تغییر پیدا کند؛ در این زمینه مراکز مشاوره و دستگاههای فرهنگی، باید ورود پیدا کنند و فرهنگسازی نمایند.
معاون سیاسی استاندار یکی دیگر از راهکارهای مهم و موثر مبارزه با اعتیاد را اجتماعی کردن موضوع عنوان کرد و افزود: رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر و اعتیاد، یکی از استراتژی هایی است که می تواند منجر به ایجاد یک عزم ملی در زمینه پیشگیری از اعتیاد شود.
در این جلسه دبیران کمیته های تخصصی - فرهنگی و کمیته درمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گزارش عملکرد این کمیته ها را در هشت ماه نخست سال 94 ارائه کردند.
همچنین اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، پیشنهادات خود را در رابطه با راهکارهای مقابله با اعتیاد در جامعه مطرح کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 183
بازدید کل : 13140526
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7